sobota, 4 maja 2013

Podpisywanie płyty w Interpark Art Center




Fanka życzyła Key i jego babci, by zawsze byli zdrowi, więc chłopak podziękował jej cały szczęśliwy.

Kiedy Minho podpisywał moją płytę, do Key podszedł kamerzysta i poprosił o kilka słów odnośnie nieobecności Jonghyuna,
na co Kibum zrobił smutną minę i odparł: "Grupa na zdjęciu za nami jest kompletna, więc jak to możliwe,
że nie ma teraz jednej z tych osób. Proszę, wracaj szybko do zdrowia".

Onew powiedział, że dzisiaj bardzo wolno podpisywał płyty, ale fanki krzyknęły, że wręcz przeciwnie,
robił to za szybko, powinien na każdą z nich poświęcić po 5 miunut! Jinki jednak opierał się, że był za wolny,
na co Taemin skomentował: "Hyung naprawdę się grzebał, fanki czekały do mnie w kolejce"
(przed Taeminem zawsze stały minimum trzy osoby, bo nie nadążał...).

Minho zapytał, jaką piosenkę poza WSS lubią fanki i wszystkie zaczęły krzyczeć jednocześnie,
więc chłopak zapytał: "Czy wy w ogóle mówicie po koreańsku?".

Fanka zapytała, jak miewa się Jonghyun i ten odpowiedział: "Wszystko w porządku, ale martw się bardziej".

Fanka: W przyszłym miesiącu wyjeżdżam do Ameryki.
Minho: *zmartwiony* Dlaczego wyjeżdżasz tak daleko? Jedź i wracaj bezpiecznie~

Minho: Kto przychodzi na jutrzejsze podpisywanie płyty, proszę podnieść rękę.
*Onew podnosi rękę*

Taemin: Fanki, które biorą udział w naszych grafikach, proszę podnieść rękę!
*wszystkie fanki podnoszą ręce*
Key: Nieźle, nieźle~

Key i Minho cztery razy powtórzyli: "할리라예 (hal-li-la-ye)"
Fanki: O co chodzi, co to znaczy?
Key: *wywraca oczami*
Minho: Aish

Minho zapytał, czy potem fanki wracają do domu, ale dziewczyny odkrzyknęły,
że nie i Key się zdziwił: "W takim razie gdzie jeszcze idziecie?!".

Powiedziałam Taeminowi, że wyjeżdżam do Stanów i nie mogą w tym czasie zagrać koncertu w Korei,
na co maknae odpowiedział: "Ach, co teraz... W takim razie też będę musiał polecieć do USA". Po prostu anioł!


Zadałam Kibumowi zagadkę: "Jakie jest dwusylabowe słowo na duży kawałek papieru?".
Odpowiedź: hyuji, co oznacza chusteczkę do nosa i brzmi jak angielskie "huge". Na początku nie zrozumiał,
a potem powiedział "huge" z amerykańskim akcentem i zaczął się śmiać.

Przygotowałam karteczki do SHINee, które powkładałam do albumu i poprosiłam Key, żeby je zobaczył i uzupełnił.
Które przezwisko najbardziej Ci się podoba?
1. Chomik
2. Cytryna
3. Słoneczko
4. Ddokddiri
5. Uniwersalnie Paskudna

To było moje pierwsze podpisywanie płyty, więc bardzo się denerwowałam. Zapytałam Taemina,
dlaczego jest taki śliczny, a on westchnął głęboko i zapytał, czy to miał być komplement... Było mi tak przykro!
Powiedziałam Minho, że moja mama bardzo go lubi, bo jest szczery i uroczy! Minho powiedział,
żebym bardzo kochała mamę i tak pięknie się uśmiechnął!

Onew powiedział, że jutro nie będzie z nimi Taemina, ponieważ musi nagrać...
W tym momencie Taemin przyłożył mu palce do ust i powiedział: "Shhh...".

Fanka zpaytała, czy koncert SHINee World III odbędzie się też w Chinach i Minho potwierdził!

Powiedziałam Kibumowi, że złamałam palec i pokazałam wielki bandaż. Poprosiłam,
czy mógłby narysować na nim swoją emoticonę, a on spojrzał na niego uważnie i zapytał: "Nie boli cię?!".


replayteam.hpu.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz