czwartek, 6 lutego 2014

Smierć to za mały powód aby przestać kochać. Prolog

 Prolog

"Zawsze było jej pełno, śmiała się ze wszystkiego, nigdy nie była smutna, robiła nam kawały, zawsze pocieszała gdy coś było nie tak, takie słoneczko naszego zespołu.  Długie  włosy podkreślały cały jej pogodny charakter.Wszyscy od razu ją pokochaliśmy ! Była córką naszego menadżera. Nazywała się Seo Jihyun, miała szesnaście lat i odkąd pamiętam był z nami. Jeździła z nami na koncerty, siedziała w studio i oceniała nasze piosenki, zagrała w dwóch teledyskach. Była szóstym członkiem zespołu. Tym bardziej nas zabolało, że po ponad roku takiej znajomości po prostu nas olała. Znalazła nowe "podejrzane" towarzystwo.Jej matka - kompletnie straciła nad nią kontrolę. Dlatego dziewczyna i jej chłopak wylądowali w poprawczaku, za napaść na sklep. Podobno zaczęła pić, ćpać i robić dużo innych rzeczy o których w życiu byśmy jej nie podejrzewali. Bolało mnie to dużo bardziej niż chłopców, bo Seo nie była dla mnie tylko przyjaciółką, była powodem dla którego codziennie rano budziłem się z uśmiechem, była powodem dla którego śpiewałem, była powodem dla którego chciałem żyć. Odkąd pamiętam, kochałem ją. Teraz ją straciliśmy." -Lee Taemin

6 komentarzy:

  1. Cudneeeeee *o* Tak się stęskniłam za Twoimi opo AHhhh , aż łza się w oku kręci :(
    Twój blog był pierwszym jaki czytał regularnie i to o SHINee !! Strasznie cieszę się , że wróciłaś !!! Życzę weny :)))))

    Nie chciałam tego robić ,PRZEPRASZAM !!!
    http://mruczalka114.blogspot.com/ - SHINee
    http://mruczalkowewypociny.blogspot.com/ - EXO

    Jeszcze raz przepraszam najmocniej :((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bardzo rozumiem za co mnie przepraszasz kochana

      Usuń
  2. Za promowanie się na Twoim blogu :( :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie ma problemu chętnie Ci pomogę się wypromować :)

      Usuń
    2. A mnie nikt nie kocha, Yuki zazdroszcze... :(

      Usuń
    3. oj Keyko jak zaczniesz pisać opowiadanie to tez Cie pokochają :)

      Usuń