piątek, 16 listopada 2012

Because love is the best thing i can give you.Rozdział dwudziesty pierwszy

Rozdział dwudziesty pierwszy 

Z perspektywy Kim Kibuma

Obudziłem się w jasnej sali. To chyba szpital.Przechyliłem głowę lekko w bok i zobaczyłam przy moim łóżku BlingBling'a.Trzymał mnie ciągle za rękę. Poruszyłem ją a on w momencie na mnie spojrzał
- nareszcie się obudziłaś - wyszeptał i pocałował mnie 


W tym momencie do sali weszła reszta moich przyjaciół.
-O Tea już urodziłaś?-spytałem
-Co?- popatrzyła na mnie wielkimi gałami
- Co z dzieckiem ? - spytałem
-Jakim dzieckiem ?Ja nie jestem w ciąży i nigdy nie byłam
- Jak to nie ?-spytałem rozczarowany
- No normalnie, z kim niby miałabym być ?
- No z Taemin'em, głupie pytanie
-Fuuu- Taemin i Tea powiedzieli jednocześnie patrząc na siebie
-Tea to ja dostałem łyżką czy ty ? Bo to ty  nic nie pamiętasz
- Jaką łyżką o czym ty gadasz ?
- Noo rzuciłaś we mnie łyżką
- Niee, słuchaj. Walnęłam cie laptopem( dla niewiedzących rozdział 5 )
- No tak, ale co w związku z tym ?
- Zapadłeś w śpiączkę
- W co ?
- W śpiączkę, leżałeś tutaj taki bezbronny calutki tydzień
- Czyli nie jesteś w ciąży ?
-Nie
- Nie spałaś ze mną ani z BlingBlig'iem?
- Dziwne pytanie, ale nie. Ja chyba pójdę po lekarza żeby sprawdził czy nic ci nie jest
- Nie, stój nic mi nie jest.
-Opowiedz nam cały ten swój sen- wtrącił BlingBling
Zacząłem  nawijać o tym wszystkim co się działo (od rozdz.8 po rozdz.20) a oni gapił się na mnie jak na debila.
Dochodziła 22 wiec wszyscy zaczęli zbierać się do domu
 - Joung, zostań na chwile
 - Ok, co chcesz ? - zamrugał
- Czy ty mnie kochasz czy to też był fragment tego mojego dziwnego snu ?
- Kocham cię Key, najbardziej na świecie. - zbliżył się do mnie i złożył na moich ustach gorący pocałunek
- Ja ciebie też kocham Joung- uśmiechnęłam się

____________________________________________________

hahaha :D nikt nie spodziewał się takiej akcji no nie ?
 Dla niekumatych : Tea nie będzie w ciąży póki co,  nie zdradziła Taemin'a( nigdy z nim nie była) z BlingBling'iem i Kibum'em.Yuna i Minho tez nie są razem  Wszystko co działo się od rozdziału 8 po rozdział 20  tak jakby nie istnieje, czaicie ?
  Opinie i wszelkie pytania zadawać w komentarzach :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz