niedziela, 9 grudnia 2012

Wywiad - Taemin i Onew




Magazyn JILLE - Onew i Taemin




Onew i Taemin w szykownych dzianinowych swetrach, będących hitem tego sezonu!

Popularna pięcioosobowa grupa SHINee znana jest ze swoich umiejętności wokalnych i tanecznych.
Są także ikoną stylu, dlatego przez najbliższy czas regularnie pojawiać się będą w nowej sekcji magazynu JILLE.
W każdym kolejnym numerze dwóch członków zespołu opowie wiele ciekawych rzeczy,
także o sobie nawzajem oraz modzie. Zaszczyt pierwszeństwa przypadł Onew i Taemin'owi.


Włóżmy w to więcej wysiłku i od teraz zacznijmy więcej ze sobą rozmawiać

Taemin: Minęło sześć lat, odkąd się poznaliśmy, prawda?
Onew: Taemin był wtedy dzieckiem. Miałeś na sobie szkolny mundurek i włosy ostrzyżone
jak każdy porządny uczeń. Roztaczałeś wokół taką delikatną aurę... Pomyślałem wtedy, że jesteś naprawdę słodki.
Taemin: Teraz jest trochę inaczej, czyż nie?
Onew: Tak. Teraz jesteś zupełnie inny. Nie tylko uroczy, ale także bardziej męski.
Taemin: *poza zwycięzcy* Gdy poznaję nowych ludzi, zazwyczaj od razu uważają mnie za słodkiego
i łatwego w nawiązaniu kontaktu, bo dużo się uśmiecham. Chyba nie powinienem tego mówić sam o sobie,
ale chyba sprawiam dobre wrażenie na innych.
Onew: Ja z kolei słyszałem, że wyglądam na oziębłego...
Taemin: Wydaje mi się, ze w twoim przypadku to wrażenie zależy od sytuacji. Kiedy się uśmiechasz,
wywołujesz zupełnie inne odczucia. Jeśli ktoś powiedział, że wyglądasz na chłodnego i zdystansowanego,
pewnie nie widział, jak się uśmiechasz. Spośród całej naszej piątki, chyba właśnie ty,
Jonghyun i Key możecie wywrzeć największe wrażenie.
Onew: Rozumiem. Pewnie właśnie tak jest.
Taemin: W pewnym sensie jesteśmy przeciwieństwami, prawda? Jestem najmłodszy i pełen energii,
a ty już się starzejesz i nie zostało ci wiele czasu... Żartuję! (śmiech) Przepraszam, żartowałem.
Obaj odkrywamy ważne role w grupie, prawda? Muszę podążać za liderem Onew i wypełniać swoją funkcję jako maknae.
Myślę, że pozostali członkowie też mnie dobrze prowadzą.
Onew: Byłoby wspaniale, gdyby właśnie tak to działało (śmiech). W SHINee każdy dobrze zna swoją rolę,
dlatego dobrze współdziałamy. W twoim przypadku widzę dojrzałość poprzez wypowiadanie się,
dobór słownictwa i sposób myślenia. Nawet myślę, że wiele można się od ciebie nauczyć.
Taemin: Naprawdę? *prostuje się*
Onew: Tak. Chyba obaj pełnimy funkcję słuchaczy, nie sądzisz? Nawet przed debiutem woleliśmy słuchać,
co mówią inni. Jednak wraz ze zwiększającą się aktywnością naszej promocji, staliśmy się dużo bardziej zajęci
i możliwość konsultacji pewnych rzeczy między sobą znacznie się zmniejszyła. To trochę szkoda.
Taemin: Myślę, że tak samo dzieje się w rodzinie. Kiedy jest się razem zbyt długo.
Wszyscy przestają tak dużo ze sobą rozmawiać. Chyba tak długo przebywamy w swoim towarzystwie,
że mniej ze sobą rozmawiamy.
Onew: Dlatego wydaje mi się, że powinniśmy włożyć w to więcej wysiłku i od teraz zacząć więcej rozmawiać.
Taemin: Racja. W takim razie od razu chciałbym się czymś z tobą podzielić. Wysłuchasz mnie?
Ostatnio mam ogromną ochotę nauczyć się tylu nowych rzeczy. Chciałbym dowiedzieć się więcej o komponowaniu piosenek,
naprawdę poprawić się muzycznie. Chciałbym też uprawiać więcej sportu. Interesuje mnie piłka nożna.
Też masz coś takiego, co chciałbyś teraz robić?
Onew: Pomyślmy... Chciałbym stanąć na scenie. I, jeśli byłoby to możliwe,
spróbować prowadzenia programu telewizyjnego albo radiowego!


Uważaj na rzepy, gdy nosisz dzianinowe swetry! (śmiech)

Onew: Podczas dzisiejszej sesji mieliśmy na sobie swetry z dzianiny. Bardzo lubię ten element garderoby.
Ludzie mówią, że dobrze w nich wyglądam. Patrząc z praktycznego puntku widzenia, są bardzo ciepłe.
Gdy tylko nadchodzi zima, od razu mam ochotę założyć sweter.
Taemin: Twój wizerunek zdecydowanie pasuje do takich swetrów i uważam, że bardzo do ciebie pasują.
Bardzo podobał mi się ten, który miałem na sobie w trakcie sesji, więc chyba też sobie taki sprawię.
Jestem typem, który ciągle nosi te same ubrania, jeśli dobrze się w nich czuje.
Dlatego kiedyś często nosiłem rzeczy z dzianiny.
Onew: Masz do tego tendencję. Ale przecież trzeba uważać, by nie pohaczyć swetra,
więc chyba nie pasuje do butów zapinanych na rzepy, prawda?
Taemin: Haha, ale przecież to garderoba na górę, dlaczego miałaby zahaczyć sweter o buty?
Onew: Nie, może się przyczepić! Dlatego uważaj na buty zapinane na rzepy (śmiech).
W takim razie, jakie środki ostrożności polecasz w trakcie noszenia swetrów?
Taemin: Chyba lepiej wybrać raczej przylegający, nie taki luźny.
Onew: Rozumiem.
Taemin: A jeśli chodzi o dziewczyny, uroczo wyglądają w jednoczęściowych, prawda?
Tych, gdzie ledwo widać obojczyki.
Onew: Tak, mi też się podobają!
Taemin: Lubię dziewczyny w jednoczęściowych ubraniach, niekoniecznie dzianinowych.
Podobają mi się białe sukienki w kwieciste wzory. Nie sądzisz, że dziewczyny umiejące
dobrze nosić tego typu ubrania, wyglądają naprawdę kobieco?
Onew: Dokładnie! Do wszystkich czytelniczek JILLE, bawcie się dobieraniem nie tylko sukienek,
ale także innych dzianinowych elementów garderoby, pasujących do zimowych trendów.


Pierwsze pytanie i pierwsza odpowiedź SHINee!!

Który członek zespołu jest najbardziej romantyczny?
Onew: Key.
Jonghyun: Ja (śmiech).
Key: Ja (śmiech).
Minho: Jonghyun.
Taemin: Key.
 
Źródło: http://replayteam.hpu.pl/news.php

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz