czwartek, 6 września 2012

Because love is the best thing i can give you

Rozdział ósmy

Z perspektywy Kbum'a

Gdy się obudziłem obok mnie stał lekarz.
-No nareszcie się pan obudził-powiedział
-Nareszcie?..Jak długo tu jestem??
-Tydzień
-a kiedy mnie stąd wypiszecie??
-Zrobimy podstawowe badania i za parę godzin może pan wracać do domu

W DOMU Z perspektywy Lee Tea Ki

-Dzwonili ze szpitala Kibum się obudził-wydarłam sie na cały dom
-To super. Musimy do niego jechać-powiedział BlingBling
 -Najpierw to musisz sie ubrać-wszyscy zaczęli się śmieć ,a BlingBling się zburaczył
 -Nie chce nic mówić ale wy wszyscy jesteście w samych bokserkach
Chłopcy poszli do swoich pokoi się ubrać.Kiedy wrócili pojechaliśmy do szpitala zobaczyć się z Kibum'em.

Z perspektyw Kibum'a

-Cześć!! Jak się czujesz?-powiedział Taemin wchodząc do sali.
-Juz dzisiaj mnie wypisują to chyba dobrze.
-To prze zemnie tu leżysz bo walnęłam cie laptopem.Prz....prze... -Taemin nadepną mi nogę- oj no przepraszam dobra.
-Spoko nie gniewam się -powiedziałem sarkastycznie.
-To fajnie, a z tobą rozprawie się w domu- Tea wskazała palcem na Taemina
-A co ja zrobiłem??-spytał robiąc mine zbitego psa.
-Nadepnąłeś mnie, a mi się tak nie robi
-A co mi zrobisz? Coś w takim stylu-Taemin podszedł i mnie pocałował- czy coś w tym stylu- wskazał palcem na Kibum'a.
-Zaraz, wy chodzicie-wtrąciłem
-Tak,opowiemy ci w domu.A teraz wstawaj z tego łóżka i idziemy po wypis.-powiedział Taemin
Kiedy wyszedłem z sali znów zobaczyłem coś okropnego Minho i Yuna wymieniali się śliną .
-Fuuu, BlingBling powiedz mi ze my nie wyglądamy tak jak się całujemy.
-Wyglądacie-powiedział Tea klepiąc mnie po ramieniu.
-Co?O czym ona mówi.-zwróciłem się do BlingBling'a
-Nieważne
-Tydzień , tydzień mnie nie było w domu, a wy co? Jak to możliwe ze Taemin i Tea są razem? Co się z wami  do cholery  stało?!
-Nic się nie stało-powiedział Onew- chodź weźmiemy wypis i wracamy do domu. 
 Jak powiedział tak zrobiliśmy. Jadąc do domu myślałem ze zwariuje z jednej strony Minho i Yuna się migdalą, a z drugiej Taemin i Tea. To okropne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz