wtorek, 7 sierpnia 2012

Opowiadanie:Because love is the best thingI can give you :Bohaterowie

Opowiadanie:Because love is the best thing I can give you

Bohaterowie



                    
                                                     https://encrypted-tbn3.google.com/images?q=tbn:ANd9GcSO8KV7UL8UMG_GeuvLGYEQKSqp_rmMsFjHzRuyMtV4iNw-4FXkkQ

          Cześć! Nazywam się Yuna Bo Mi (Bomi). Mam 17 lat.

         Mój chłopak to Kim Siwon,jestem z nim ponad 5 miesięcy i układa nam się świetnie.

Mieszkam razem z moja przyjaciolka poniewaz rodzice

pracują w jakiejś wielkiej firmie i nigdy nie ma ich w domu.

      Rok temu zaprzyjaźniłam się  z Shinee, wiec opowiem wam przygody jakie mnie z nimi  spotkały

                                   

                                

                     Siema!Jestem Lee Tea Ki. Podobnie jak moja przyjaciółka mam 17 lat.
                     Jestem szczęśliwą singielka, nienawidzę chłopaków szczególnie z Shinee.
                                      Nie mam pojęcia co Bomi w nich widzi .
                                                
                                                     Nazywam się Lee Taemin . 
                           Mam 19 lat, jestem najmłodszym i najsłodszym członkiem zespołu.
Na mój widok poszcza wszystkie dziewczyny lecz mi podoba się tylko jedna  do której wstydzę się zagadać
                                                  
                                                 Hej!Nazywam Choi Minho. Mam 20 lat.
                                                   Jestem po uszy zakochany w Tea Ki 
                                          lecz ona nie zwraca na mnie najmniejszej uwagi.
                                           
                                            Jestem Kim Kibum (Key). Mam 21 lat.
                  Nie jestem typem romantyka wiec nie mam dziewczyny i nie będę miał, 
                                       one mnie przerażają,a szczególnie Tea Ki.
                                      
                                   
                                 Cześć. Jestem się Jonghyun(BlingBling).Mam 22 lata.
                    Tak jak mojego przyjaciela Keya dziewczyny za specjalnie nie kręcą.
                                   Nazywam Lee Jinki (Onew)Mam 23 lata, jestem liderem zespołu
                                                    i tym najbardziej odpowiedzialnym.
 _________________________________________
I  jak narazie są bohaterowie.Chciałam wam tylko powiedzieć ze  opowiadanie będę pisać jako Yuna Bo Mi  lub niekiedy w innych perspektywach, bo nie umiem pisać w 3 osobie to dla mnie czarna magia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz