czwartek, 16 sierpnia 2012

Pierwsza ciekawostka o Shinee




Minho z SHINee i Sulli z f(x), którzy przeistoczyli się w "grających idoli", opowiedzieli o scenie pocałunku
w ich nowej dramie produkcji SBS "For You In Full Blossom".

Na konferencji prasowej, która odbyła się 13 sierpnia, Sulli przyznała: "W scenariuszu znalazła się
scena pocałunku z Minho. Niespodziewanie było naprawdę w porządku,
chociaż musieliśmy nagrywać ją aż piętnaście razy".

"Nie znienawidziłam tej sceny" - dodała z zawstydzona. " Trochę się wcześniej denerwowałam, ale powiedziałam Minho:
'Oppa, nie wiedziałam, że mamy wspólną scenę pocałunku', więc potem już się tak nie stresowałam.
Było trochę niezręcznie, ale w końcu znamy się już tak długo...".

Z kolei Minho powiedział: "Znam Sulli, odkąd była uczennicą szkoły podstawowej i denerwowałem się coraz bardziej,
gdy zbliżaliśmy się do tej sceny. Na początku nasze relacje nie były aż tak bliskie, ale zaczęły się zacieśniać
z każdym kolejnym dniem wspólnej pracy na planie. Jakkolwiek jednak się zaprzyjaźniliśmy,
nadal martwił mnie ten pocałunek".

Za chwilę dodał: "Moja postać całuje bohaterkę zupełnie niespodziewanie, więc postanowiłem
zbudować uczucie pewności siebie i po prostu to zrobić. Nagrywaliśmy tę scenę piętnaści razy i Sulli powiedziała,
że po dziesiątym podejściu przestało to być dla niej problemem, jednak ja cały czas strasznie się denerwowałem".

Pierwszy odcinek już 15 sierpnia o 21:55 KST.








Polecam bloga http://replayteam.hpu.pl/news.php.Naprawde świetny i jest na nim bardo dużo takich ciekawostek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz